4. 3. 2016

INTERVIEW | ANNETTE KRUBNER

Annette (20) - fashion|beauty bloggerka

- spolupracuje s portálem Krasna.cz a časopisem Cosmopolitan - projekt COSMObloggers
- zakladatelka projektu ANNETTE magazine, který je měsíčně zhlédnut přes 10 000 krát
- přispívala do módního časopisu L´amour
- online e-shop MYHERS1

Pravděpodobně každá slečna, která o tobě ví si tě spojuje s online magazínem, který píšeš. Jak je náročná práce na jednom čísle|vydání a jak by si svůj magazín přiblížila lidem, co tě neznají?
Tak magazín je v podstatě o blogerkách, trendech, kosmetice, zkrátka jako každý módní magazín. Akorát se liší v tom, že místo celebrit tam jsou blogerky :) Bohužel aktuálně se magazínu moc nevěnuji. Spíše přidávám nějaké články na web, ale magazín jako takový zatím nevychází. Neměla jsem moc času a spíše se věnuji něčemu jinému. Ale určitě neříkám, že online magazín skončil, to ne. Ale ten správný čas pro tvorbu musí teprve přijít :)

Kolik lidí se věnuje vytváření jednoho vydání magazínu a co by si řekla holkám, které by chtěly vytvořit svůj vlastní online magazín? Co je podle tebe nejtěžší na vytvoření časopisu a co by si poradila pro začínající blogerky,které by rády posunuly sebe i svůj blog dál - například by také rády vytvořily online časopis?
Na jednom čísle se podílelo asi pět holek. Ale když byl magazín úplně v začátcích, tak jsem všechno připravovala sama, to byl rok asi 2011. Nejtěžší je asi vytvořit koncept daného čísla, sehnat i materiály, optat se blogerek na rozhovory.. a pak to dát všechno dohromady. Je to docela opravdu těžká práce a člověk by ji měl věnovat mnoho času. 

Nedávno byl Valentýn. Slavíš tenhle svátek zamilovaných nebo patříš mezi ty, které svému příteli dokazují lásku celoročně a Valentýna neslaví?
Já teda moc Valentýna neslavím, ale tento rok jsme byli s přítelem v krásném hotelu Volcano na fitness a welness, a pak jsme ho ukončili výbornou večeří. Jinak Valentýna nijak neprožívám. Ale kytička mě vždy potěší :D :)

V dnešní době je velkou oblibou aplikace jako instagram, pinterest, weheartit,... Jsi také závislákem na těchto aplikacích? Popřípadě jakou aplikaci máš ráda?
Určitě jsem! Nejvíc jsem závislá na Instagramu. Facebook jsem úplně opustila a jsem na něm, jenom, když mi někdo napíše, jinak mi je úplně k ničemu. A ten Instagram - miluju ho. Je zde nekonečná inspirace pro fotky, domov, styl, módu... ale nejhorší je, že když vstanu, tak první, co udělám, je jeho zapnutí :D  - to není moc zdravé.

Podle blogu a instagramu je zřejmé, že máš ráda značku Hello Kitty. Překvapila jsi tímhle hodně svých čtenářek? Jaký produkt Hello Kitty by jsi mohla doporučit pro milovnice, jako jsi ty?
Tak Hello Kitty miluju už od dětství. Ale nemyslete si, že jsem nějaká bláznivá! Nejsem ten typ, který má doma sbírku, spíš sem tam něco pořídím pro svou radost. Jinak bych mohla doporučit například nejnovější parfém či řadu kosmetiky značky Avon, od které jsem si teď dva produkty pořídila. Ale je to spíše fakt pro radost :)

Umístila jsi se v TOP 10 na moderátorku Fashion TV. Jak celý casting probíhal a co nejvíc jsi si z něj odnesla?
Byla to obrovská zkušenost! Překvapilo mě, že jsem ředitelku něčím zaujala a poslala mě dál, já s tím vůbec nepočítala! A pak, když vám řekne, že jste v desítce.. opravdu zážitek. Průběh casting byl docela na dlouhou trať, ale zvládlo se to.

Přispíváš do časopisu Cosmopolitan. Čteš kromě Cosmopolitanu i jiné dívčí časopisy? Jaké?
Dříve jsem hodně četla různé časopisy - začínalo to BravoGirl, Bravo, Joy, Instyle, Elle... ale abych řekla pravdu, tak už přes dva roky moc časopisy nekupuji. Spíše se řídím tím, kdo je na obálce a jaká témata tam jsou těmi hlavními. Cosmopolitan je se mnou vlastně od mého dětství, protože mamka si ho už před devatenácti lety začala kupovat. Bylo by vtipné porovnat číslo z roku 1997 a 2016!

Brzy se pro mnohé z nás blíží období maturit. Jak vzpomínáš na přípravy k maturitě? Máš zaručený tip, jak zvládnout stres?
Já jsem se na maturitu připravovala snad už od listopadu. Hrozně jsem se bála a myslela, že stejně nic neumím. Horší pro mě byli snad ty písemné, u kterých člověk nikdy neví, co tam bude. Doporučuji hlavně trénovat ty maturitní testy a slohy na internetu. Mně to pomohlo. A na ústní jsem se učila tak, že jsem si to hlavně přeříkávala nahlas. Ale každému vyhovuje něco jiného. 

Máš krom blogu koníčky, které pravidelně provozuješ? Co tě dělá šťastnou?
Šťastnou mě dělá rodina, přítel a celkově radost ze života :) A koníčky? Vše možné, ale v poslední době hrozně ráda čtu. Teď mám rozečtenou knihu P.S. od Ani Geislerové, dále mě čeká v angličtině ještě Style od Lauren Conrad. Ráda také poslouchám hudbu, hraji na klavír i nakupuji - to asi nikoho moc nepřekvapí.
Annette, děkuji za milý rozhovor a přeji další úspěchy v životě ♥
- krásný den, slečny!


11 komentářů

  1. Odpovědi
    1. ty nemáš za co děkovat!:) To já děkuji za milý rozhovor:)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je krásný rozhovor plný pozitivní energie! Slečnu vůbec neznám, ale už se dívám na její blog a je vážně nádherný! :) Děkuju moc za tip na ni :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi mě velmi potěšila ♥

      Vymazat
    2. To mě těší:) Annette je hodně šikovná slečna a zaslouží si stále více a více čtenářek!

      Vymazat
    3. Děkuji ! Jenom malá chybka - do časpoisu L´amour už nepřispívám :)

      Vymazat
  4. Supe post!:)http://praguestyle1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

© MICHAELA
Maira Gall